Elize - More Than Meets The Eye - 2009

برای داونلود لینک راپیدشیر تست شده است

INFO:
01.Cant You Feel it 03:23
02.Get Up (Do it Now) 03:03
03.Lovesick 03:15
04.I Can Be A Bitch 03:19
05.Mr Know it All 03:21
06.Hot Stuff 02:57
07.Shine Like A Superstar 03:15
08.Favoyrite Rebound 03:47
09.Lets Give Love A Try 03:05
10.So Funkable 03:36
11.Hook You Up 03:44
12.First Class Liar 03:20
13.Automatic (Acoustic Version) 04:14

Release Date.: 07/02/2009
Style……..: PopRecord
Quality……: VBRkbps Joint-44,1
DOWNLOAD:

Alternative Links:

۲۱ نظر:

  1. یه سوال شما نظر حذف می کنید ؟
    گفتم بارها اساس نامه ی وبلاگتون را بدهید من مطالعه کنم .

    پاسخحذف
  2. البته
    در این وبلاگ نظرات ترتیبی( شبیه اول ، دوم و ...) حذف می شوند
    قبلا به همه دوستان گفته بودم

    پاسخحذف
  3. این بار برای چی حذف شدند ؟؟؟
    سعی میکنم براتون کامنت نذارم تا مجبور نباشید حذف کنید .

    پاسخحذف
  4. سلام شاه بزرگوار!
    روزتون مبارک.

    پاسخحذف
  5. ممنونم
    كارت تبريكتان هم بسي با مزه است :-[

    پاسخحذف
  6. عمیق‌ترین پیوندها در لحظه‌ای می‌گسلد که راز مگو را با دیگری درمیان می‌گذاری. درست در همان لحظه‌ای که نهانت را با دیگری شریک می‌شوی، دوستی‌ را از دست می‌دهی. هدیه ی جالبی بود ممنون

    پاسخحذف
  7. سلام چرا شما آپ نمی کنید ؟ خسته شدم از بس عکس این دختر خانم محترم را دیدم از وقتی از بلاگفا اسباب کشی کردید خیلی کمتر مطلب می ذارید .

    پاسخحذف
  8. خب می شه یه کم توووووووووضیح بدین در موردش ؟

    پاسخحذف
  9. خدایی حیف این عکس نیست بره تو صفحات داخلی ناپدید بشه :-D

    پاسخحذف
  10. توضیح اینکه دو تا آهنگش توپه ، بفیه اش هم ای بدک نیس :-D

    پاسخحذف
  11. حیفه ؟!!!!
    من یه تماسی با این خانمتون بگیرم ببینم تا کی میتونید عکس این دخمله میتونه صفحه ی اصلی باشه و کی می تونه بره توی صفحات داخلی حل بشه
    امروز داشتم این اهنگ ها را دانلود می کردم چقدر حجمش زیاد بود به 49درصد که رسید مرد (یعنی قطع شد) :'(

    پاسخحذف
  12. میگم با e e که میام نظرات و کم نشون میده 6تا بیشتر نشون نمیده باید حتما با اپرا یا فایبر فاکس بیام تا تمام نظرات و بخونم گفتم بدونید
    حذف شود لطفا
    چرا نظرات خصوصی ندارید ؟

    پاسخحذف
  13. خب کودوم آهنگاش ؟

    پاسخحذف
  14. با اینترنت دایل آپ از راپید شیر داونلود نکنید بهتره;)
    برای استفاده شما و دوستانیکه دایل آپ دارن ، پست بعدی بهتره

    پاسخحذف
  15. لطفا در این مواقع صفحه را ریفرش کنید(F5) بزنید ببینید درست می شه؟

    پاسخحذف
  16. داونلود کن تا بگم :-D

    پاسخحذف
  17. اخه کدوم ادم عاقلی میشینه با این سرعت 52 اهنگ دانلود کنه توی کافی نت تشریف داشتیم 30دقیقه فقط طول کشید رسید به 49 درصد بعدش مرد
    بعضی وقت ها فکر می کنم.. :-P

    پاسخحذف
  18. واقعا کدوم آدم عاقلی؟ :-D
    اونم از راپید شیر، اونم بدون برنامه داونلود؟!؟! :-P

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل