عجیب ترین ازدواج فامیل

آن زمانی که هنوز فراری دادن دختر ها هنوز تو آذربایجان از مد نیفتاده بود ، روزی یک خانم با چادر چاقچور هنگام عصر در میدان شهر ایستاده بود که یکی از آقایان شهر که نسبت بسیار دوری با او داشت نزدیک آمد و گفت:
-این وقت شب برای چی اینجا وایستادی؟
- به تو چه مرتیکه ، مگه فضولی!؟
...
-سربسر من نذار دختره احمق، حالیت می کنم با کی طرفی ها
-برو گمشو پاپتی ، من اینجا منتظر یه آقام ، ببینتت شکمت را سفره می کنه
-آقا کدوم خریه مثلا؟
-خر نیست و افسره ، میاد اینجا دنبالم و بیاد می دم شکمت را سفره کنه
-مثلا میاد اینجا چی کار؟
-میاد باهاش فرار کنم تا چشت دربیاد
خلاصه یکی به دو ها بالا می گیرد و آقا می بیند که بز حاضرو دزد حاضر ، بنابراین از لج خانم او را روی دوشش انداخته و به خانه پدریش می برد ، و در جواب اهالی خانه می گوید که او را فراری داده است !!!
خلاصه از آنجا که پس دادن دختر فراری داده شده آبرو ریزی محسوب می شود ، خانواده پسر به زور چنگ و دندان دختر را نگه داشتند و الان فرزندان این خانم آقا از نزدیک ترین دوستان بنده هستند

۱۶ نظر:

  1. به به! به به!
    مثل این که شما هم خیلی خوشتون میاد!!! :-P

    پاسخحذف
  2. البت البت
    شما که اعتراضی نداری؟ :-D

    پاسخحذف
  3. حالا ما اگه اعتراض داشته باشیم، تاثیری هم داره؟! :-D

    پاسخحذف
  4. آن زمانی که هنوز فراری دادن دختر ها هنوز تو آذربایجان از مد نیفتاده بود. معنی این چی میشه ؟؟ یعنی فراری دادن دختر ها مدبوده ؟ چه جالب
    میگم دختره دلش به افسر خوش بوده چه ... گیرش اومده
    میگم چه دوستای باکلاسی دارید :-P

    پاسخحذف
  5. بهار کدوم مردیه که از زنهای دوم و سوم و ... استقبال نکنه ؟

    پاسخحذف
  6. =-O نههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!

    پاسخحذف
  7. متن اعتراضيه تان را بنويسيد ،‌روش فكر مي كنم :-D

    پاسخحذف
  8. مشكوك مي زني آلما خانم
    اين داستان چه ربطي به زن دوم و سوم داشت؟

    پاسخحذف
  9. 1- فراري دادن دختر جزو قوانين ازدواج آنجا است و حتي برايش فتوا هم دارند و هنوز هم كاملا مد روز مي باشد
    ولي مدل زورگيريش در سال هاي اخير شامل قوانين جديد و سختي مي شود كه باعث شده كمتر شاهدش باشيم
    2-اتفاقا شوهرش بسيار بسيار خوشگل بوده، تازه مي خواست بلبل زباني نكند

    پاسخحذف
  10. چرا كه نه؟ ;)

    پاسخحذف
  11. اولی را با بهاره خانم بودم .
    دومی خوشگلی خیلی مهمه من دوست دارم شوهرم زشت باشه و لی ادم باشه . البته ما اینجا از این رسم های رمانتیک نداریم
    بعدشم انتظار داشتید دختره چی بگه همون اول ؟

    پاسخحذف
  12. دیگه رمانتیک تر از اینکه شوهرش جلوی چشم مردم شهر دزدیدتش چی هست؟ :-D

    پاسخحذف
  13. چه عکسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارک

    پاسخحذف
  14. قربان یو
    ببینم کی اصلش را پیدا می کنه

    پاسخحذف
  15. من این و کاملش و دیدم خیلی نازه عکس مد نظرمه ، حالا حتما باید پیدا کنیم ؟
    آهان روز پدر مبارک :-P

    پاسخحذف
  16. 1-لازم نیست پیداش کنید، توصیفش هم بکنید باور می کنم دیدید
    2- ممنون

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل