سرويس ويژه مهرآباد

روز شنبه 88/2/5 قرار بود با پرواز شماره 277 به سمت اروميه پرواز كنيم، مطابق معمول و به اجبار شركت هواپيمايي از يك ساعت قبل در فرودگاه حاضر شديم، تا ساعت پرواز هيچ اعلاني از تاخير در پرواز نشده بود تا اينكه 10 دقيقه از ساعت پرواز گذشته ، اعلان كردند كه پرواز با دو ساعت تاخير راس ساعت 18 انجام خواهد شد!
ديگر واقعا خسته شده بودم و به متصدي شركت هواپيمايي داخل سالن مراجعه كرده و گفتم اگر مي شود مي خواهم بليط ها را پس بدهم. در كمال تعجب در جوابم گفت كه در صورتي كه الان بليط ها را پس بدهم نصف بهاي بليط را مي بايست متضرر شوم، و براي پس گرفتن پولم مي بايست تا ساعت 5:45 در سالن منتظر بمانم !!!!
پ.ن 1: واقعا نمي دانم در اين كشور ما آدم ها چي حساب مي شيم ،‌در بسياري از مواقع چند دقيقه دير رسيدن مصادف با آن است كه كه بليط شما قبل از پرواز به كس ديگري فروخته شود ، در حاليكه پس از كلي انتظار اگر هواپيما به موقع پرواز نكند .... خوب نكرده ديگر!
پ.ن 2: جالب آنكه شركت ايران اير بدون آنكه تاخير دوباره اين پرواز را اعلان كند ، در ساعت 6:20 تازه اقدام به سوار كردن مسافران نمود ، و پرواز مورد نظر 7:30 انجام شد!!! و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل