روز مادر یک شاه

امسال به دلیل گرفتاری های فراوان(از جمله مریضی بنده) دو سه هفته ای دیرتر از روز مادر خدمت مادر عزیز شرفیاب شدیم
البته ناگفته نماند از آنجا که مادر خانم بنده و مادر اینجانب همسایه می باشند ، بنده از ترس مادر زن عزیزتر از جان اول خدمت ایشان شرفیاب شدم
مدت کوتاهی خدمت ایشان بودم تا به این ترتیب وقتی نیز برای دیدار با مادر خودم داشته باشم که پدر ملکه با اصرار فراوان خواست اتومبیلی که برای خرید آورده بودند امتحان کنیم ، بنده هم ناگزیر از اطاعت و با اکراه نشستم پشت فرمان که پشت فرمان نشستن همان و خفه کردن ماشین همان!!!
خلاصه آنکه با دم عیسی پدر خانم بنده هم ماشین راه نیفتاد و با اینکه فهمیده بودیم کدام فیش از جایش در آمده و می دانستیم باید کجا بزنیمش ، انگار جای فیش بر روی ماشین ناپدید شده بود !!!
اما از آنجاییکه ذره ای از خون مادر در رگهای بنده جاریست و بنده از خلقیات ایشان خبر دارم به ذهن علیل بنده رسید که این مسئله بی ارتباط با دیر رسیدن به خدمت والده مکرمه نیست، این بود که اتومبیل را به دستان با کفایت پدر خانم سپرده و علی رغم اصرار ایشان راهی منزل مادرم شدم
خلاصه مادر شاه که از موضوع با خبر شد خنده ای کرد و گفت که ایشان بسیار نگران بوده ولی ازبنده نارحت نشده است زیرا که از ظهر که تلفنی گفته بودم می روم خدمتشان زمان زیادی گذشته بودو در اخر گفتند:
-شاید خدا می خواست که به این وسیله زودتر بیایی تا بنده از نگرانی خلاص شوم!!!
از مادر که خداحافظی کردم و برایم دعا کرد ، از سرکوچه می دیدم که بیچاره پدر ملکه هنوز دارد به اتول بنده ور می رود، درد سرتان ندهم ، رسیدن بنده پای ماشین همان و پیدا شدن جای فیش و با یک استارت روشن شدن ماشین همان!!!

پ.ن 1: بنده خرافاتی نیستم ولی واقعا به دعای مادر اعتقاد دارم
پ.ن 2:به اطلاع دوستان می رساند در 48 ساعت گذشته بنده هیچ نظری را از وبلاگ حذف ننموده ام اگر نظری حذف شده به دلیل اختلال سرویس دهنده است که در همینجا از دوستانی که کامنتشان حذف شده ، عذر خواهی می کنم


۷ نظر:

  1. چه جالب دختر همسايه بوديد ؟ با ملكه ؟
    چه جالب به خرافات اعتقادي نداريد
    من به هرچي بي اعتقاد شدم به سرم اومد
    چه جالب شما نظر حذف نمي كنيد خود به خود حذف ميشه
    و بازم چه جالب كه .......
    موفق باشيد

    پاسخحذف
  2. 1- قبلا تو پست هام بود که همسایه بودیم،الان نمی دونم کدوم پست بود :-D
    2- نظراتی که در این وبلاگ حذف می شوند عبارتند از
    A:اول و دوم و ...
    B:استفاده از کلمات رکیک
    C:ارائه اطلاعات شخصی نویسنده این وبلاگ
    D:نظرات تبلیغاتی که شکر خدا فعلا تو بلاگر به ندرت می بینیموشون
    البته برای اطلاعتون ، در 48 ساعت گذشته بنده نظری را حذف نکردم

    پاسخحذف
  3. 1. من کشته و مرده این سیستم نظردهی شما هستم! :-P
    2. چه عجب! می ذاشتی سال دیگه دو تا رو یه جا تبریک می گفتی! :-D
    3. ای باتفاهم! ای زن ذلیل! :-P
    4. پدر و مادر ها غیر خوبی چیزی برای بچه هاشون نمی خواهند.
    شدیدا موافقم که دعاشون می گیره. ;)

    پاسخحذف
  4. 1- منم همینطور :-P
    2- ملکه گیر داد و الا عید نوروز که بالاخره می رفتیم دیدنشون ;)
    3- :-[
    4- آره ، مخصوصا وقتی می گیره دیگه ول نمی کنه :-P

    پاسخحذف
  5. 1.من چقدر دیر به دیر میام اینجا !!!! خجالت نمی کشم ؟؟؟؟؟
    2.دعای مادر جزو خرافات نیست شاه !!!!
    3.من نمی دونم چرا فقط نظرات وبلاگ شما حذف می شه!!!! اخه قبلا تو بلاگفا هم همین مشکلات رو داشتین !!!!
    4.دیگه هم همینا .

    پاسخحذف
  6. 1- فکر نکنم :-D، کلا اهل خجالت کشیدن نیستید
    2- :-P
    3- از قدیم گفتم تخت عوض می شه ، بخت عوض نمی شه :-D
    4- 8-)

    پاسخحذف
  7. یکی از دخترخاله ها :
    خیلی جالب بود !
    مواظب باش شاید دفعه بعد ماشینت روشن بشه و مادر شاه نگران !!!!

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل