بیماری های زنان

مدتی بود که خانم همسایه بد جوری آمار می داد!
ملکه و شاهدخت رفته بودند سفر و خانم همسایه هر وقت مرا می دید شروع می کرد به تعارف های عجیب و غریب ، از این قبیل که اگر همسرتان نیستند بنده هستم خدمتتون و از این حرف ها
خداییش هم خانم مطلوبی بود ولی خب حس غریبی به بنده می گفت که طرف با هوشتر و مطلوب تر از این حرفهاست که بخواهد خود را ارزان بفروشد، بنابراین بنده هم در جواب تعارفات ایشان نهایت دقت را می کردم که تعارفات دو پهلوی ایشان را با کمال دقت با پاسخ هایی کاملا معمولی رد کنم (درست است که ما شاه هستیم ولی در کل، جواب رد دادن در چنین موقعیت هایی واقعا دشوار است!!!)
به هر حال چند وقتی به همین منوال گذشت و روزی صاحب خانه صدایم کرد و گفت که می خواهد همسایه پایینی را به هر قیمتی بیرون کند و دلیل این موضوع آن است که همسایه پایینی مدام چشمش به پنجره خانه همین خانم دوخته شده و همه متوجه این موضوع شده اند
خلاصه فهمیدیم که به احتمال زیاد خانم از آنهاییست که دوست دارند در محیطشان بیچاره ای را دنبال خودشان راه بیندازند و با انگشت نما کردن او به همه بگویند هنوز هم کسی دوستشان دارد وشاید هم همسایه ها را تست می زدند و یا ...ولی هر چه بود به خود احسنت گفتیم که چنین خلق شاهانه داریم و در این دام نیفتادیم

پ.ن 1: لازم به ذکر است که این خانم یک شوهر و دو بچه دارد و باید نزدیک چهل را داشته باشند
پ.ن 2:روزی جایی کار می کردم که تعمیرکار برای منازل می فرستاد ، گویا یکی از بچه ها را خواسته بودند در خانه ای که نه مردی داشته و نه وسیله ای برای تعمیر!
در عوض خانم خانه گفته بود که اگر جیب هایت را خالی نکنی داد می زنم که می خواستی به من دست درازی کنی
همکار اسبق ما هم که در اینگونه مسائل بر بنده سمت استادی دارد گفته بود که اگر همین الان حق القدم مرا ندهی من در ازایش کاری را که دلم می خواهد می کنم و تو هم آزادی هر چه دلت خواست داد بزنی!
خلاصه آنکه از خانم دو برابر معمول اجرت گرفته بود و شاد و شنگول بر گشته بود

۱۴ نظر:

  1. 1.مرحبا به اون دوستتون .واقعا!!!!!!!!
    2.باز چشم ملکه رو دور دیدین ؟

    پاسخحذف
  2. 1. ملکه این دفعه رو شانس آوردی! دفعه دیگه معلوم نیست چی پیش بیادها!!! مواظب شاه باش! تنهاش نذار! :-P
    2. ولی عجب زنی بوده ها؟! =-O من اول فکر کردم تنها بوده! ولی بعد گفتی شوهر و بچه هم داشته!! =-O
    3. عجب همکارهایی دارید شما؟!!! :-D همه تون بلا هستید! ;)

    پاسخحذف
  3. 1. ملکه این دفعه رو شانس آوردی! دفعه دیگه معلوم نیست چی پیش بیادها!!! مواظب شاه باش! تنهاش نذار! :-P
    2. ولی عجب زنی بوده ها؟! =-O من اول فکر کردم تنها بوده! ولی بعد گفتی شوهر و بچه هم داشته!! =-O
    3. عجب همکارهایی داشتید شما؟!!! :-D همه تون بلا هستید! ;)

    پاسخحذف
  4. لازم به ذکر است که این خانم یک شوهر و دو بچه دارد. مگه قرار بود چند تا شوهر داشته باشه ؟

    پاسخحذف
  5. خانمی که ابرو براش مهم نباشه ، فرقی نداره براش که در قبال عمل انجام شده داد و هوار بندازه یا فقط برای کسب درامد . همکارتون بخت باهاش همراه بود البته باهوش هم بوده
    جلب توجه برای همسایه ها نبوده می خواسته توجه کس دیگه ای را جلب کنه (از نظر من )

    پاسخحذف
  6. http://www.drawingandpainting.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. احسنت بر شما و دوست محترمتون!

    پاسخحذف
  8. 1- آره ، از جون مایه گذاشته :-D
    2- من یا اون خانومه؟ ;)

    پاسخحذف
  9. 1- فعلا خبر از این موضوع نداره ، از این خونه که بریم شاید بهش گفتم
    2- نه بابا به قول کابوسی یه همچین مالی روی زمین نمی مونه ;)
    3- الان که همکار نیستیم ، اون قضیه مال خیلی وقت پیشه

    پاسخحذف
  10. ایول، از بس آرشیو این شاه فلک زده رو خوندی بالاخره داری به راز و رمز نوشته هاش آشنا می شی
    بازم ایول!!!

    پاسخحذف
  11. بابا ملت شانس دارن
    نمی دونم این پدر سوخته می رفت خونه مردم چی کار می کرد که پیر زن ها هم مشتریش بودن ;)

    پاسخحذف
  12. وا ... تاتوره خانم من بی تقصیرم ، ترجیح می دم احسنتش هم مال خودش باشه :-D

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل