مراسم پایین کشیدن شلوار

از قدیم الایام بوده اند کسانی که با پایین کشیدن شلوارو نشان دادن با-سن مبارک (یا به قول ویکی پدیا Mooning ) باعث شوکه شدن طرف مقابل می شدند ولی تا بحال بنده نشنیده بودم مراسمی برای این کار بر پا شود


ولی گویا مکانی در نزدیکی لس آنجلس وجود دارد که در آنجا مراسمی برای رونمایی کفل به هنگام گذر قطارها انجام می شود ، گفته می شود این رسم از سی سال پیش در این مکان رواج دارد، در واقع از سال 1979 که فردی به نام کی.تی اسمیت گفت که کسی را که با شهامت با-سن خود را به قطار بعدی نشان دهد به یک نوشیدنی دعوت خواهد کرد!!!

خواندن مطالب بیشتر: عکس ، فیلم ، خبر

۶ نظر:

  1. چه کارایی که نمی کنه این موجود دو پا! =-O
    ولی توی ایران عده ای از آقایون هم این کار را انجام می دهند ولی از جای دیگر! :-[ یک جایی خوندم که این کارشون به دلیل بیماری هست که دارن و با این کار ارضا می شوند. >:o
    خدا همه بیماران را شفا عنایت بفرما... الهی آمین. O:-)

    پاسخحذف
  2. 1.تو عکس اون یارو رو دیدین که داره با موبایل حرف می زنه ؟؟؟؟ :-D :-D
    2.چرا اینا اینجوری ن ؟ =-O
    3.من موندم جرا این مطالب فقط از وبلاگ شما درمیاد !!!! :-D

    پاسخحذف
  3. 1- از آنجا که موجودات چهار پا بطور طبیعی همین شکلی هستند، به احتمال زیاد کمبود پا در این موجود باعث خارج شدنش از حالت طبیعی شده است :-D
    2-این مسئله مختص ایران نیست
    3- مجید دلبندم این یک بیماری جنسی نیست، یک مراسم است و همینش عجیبه
    4-اگر تمام کسانی که به رسوم غلط عمل می کنند را بیمار فرض کنیم ...

    پاسخحذف
  4. 1- نه بذار ببینم :-D
    2-اینهمه توضیح کافی نیست؟
    3-این موضوعیه که کمتر بهش توجه شده ، حتی تو گوگل هم بیشتر مطالبی که پیدامی کنید ، انگلیسی نیست
    بنده هم اتفاقی دیدمش =-X

    پاسخحذف
  5. 3. مجید جان! من اینا رو نگفتم! من اونایی رو گفتم که تو ایران این کار رو انجام می دهند! یکمی دقت کن! 8-)
    4. اون دعا هم برای ایرانی ها بود! ;)

    پاسخحذف
  6. دست خودم نیست واللا . عکسه رو که میبینم ، می زنم زیر خنده
    خیلی مضحکن!

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل