دلیل اصلی اختلال در سرویس سیبای بانک ملی

گیرم که من باور کنم که هارد سرور دارای هارد Mirror نبوده است ، اطلاعات شما دارای Repetition نیست و بازگردانی اطلاعات یک هارد دیسک برای متخصصان مجرب شما، نزدیک به یک هفته طول می کشد
آن وقت اگر من با این باور باز بیارم پولم را به دست آدم های فوق تخصصی مانند شما بسپارم ، به من نمی گید الاغ؟!!
*هارد Mirror : هاردی است که هر تغییر اطلاعاتی بر روی هارد اصلی بر روی آن نیز نگاشته می شود، یک هارد اصلی می تواند تا چندین هارد آیینه داشته باشدو در مواقع اضطراری جایگزین آن گردد
**Repetition : تکنولوژی تکرار اطلاعات است به این معنی که یک رکورد خاص بر روی سرور های مختلف وجود دارد و در صورت از کار افتادن سرور اول ، بطور خودکار اطلاعات از سرور دوم خوانده شده و باعث می شود شبکه به هنگام اختلال از کار نیفتد

۱۱ نظر:

  1. نمی دونم چون از سیبا استفاده نمی کنم اصلا تو نظام فکری من بانک ها جایی ندارند مخصوصا بانک های ایران .
    میگم اگه درست شد یه پولی دارید دستی بدید به ما ؟

    پاسخحذف
  2. آخه بانک ملی هم بانکه که پول توش بذاری؟؟؟ >:o
    پس فردا که حسابت را خالی کردن، می فهمی چی می گم! :-P
    بانک های خصوصی «بدک» نیستند! ولی دور دولتی ها را خط بکش! ;)
    البته فکر کنم شما کارمند دولتید و نمی توانید دور دولتی ها رو خط بکشید، نه؟! *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  3. 1- مگه فک می کنی بقیه شون چه گلی به سر ملت زدن؟
    2- صنار سه شاهی که این حرف ها را نداره
    3- یعنی با خط مشکلشون حل می شه؟
    4- نخیر بنده شغلم آزاده ، گاهی برای تفنن می گم کارمند دولتم ;)

    پاسخحذف
  4. سلام البته من که اصلا صلاحیت ندارم در مورد الاغ بودن کسی نظر بدهم . ولی دیروز تا حالا وبلاگتون خیلی ........ .
    دیروز که همش شده بود مثل روزهای اول که نمی شد کامنت بذاری امروزهم یه جور دیگه .
    تازشم نمیشه ادم کامنت هاش و پاک کنه این از همه چی بدتره >:o

    پاسخحذف
  5. وبلاگ بسیار زیبا و جالبی دارید .خیلی مطالب زیبایی دارید به من هم سربزنید :-D
    نشد ادرس وبلاگم و توی اینجا جا بدهم : http://fiendish.novinblog.com/
    راستی این یه کامنت کاملا تبلیغاتی است :-P

    پاسخحذف
  6. مگه شما می خواستی در مورد الاغ بودن کسی نظر بدی؟ ;)

    پاسخحذف
  7. برای درج آدرس از گزینه
    Open ID
    استفاده کنید
    این یک بار هم کامنت تبلیغاتی اشکال ندارد

    پاسخحذف
  8. اون و فقط برای اطلاع داده بودم و پاکش کنید لطفا .
    ودر ضمن گزینه ی اپن ایدی غیرفعاله .

    پاسخحذف
  9. 1- دیگه ندارمش، می خواستی زودتر بگی
    2- آی کیو ، هر خاکستری که غیر فعال نیست، تیک بغلش را بزن ;)

    پاسخحذف
  10. چیه و دیگه ندارید ؟
    2. یا خیلی خوش شانسید یا خیلی ... چون الان ان گزینه فعال شد .
    خودم پاکش کنم ؟

    پاسخحذف
  11. 1- همونی رو که می خواهید پاکش کنید
    2- از من بد شانس تر هم هست؟
    3- نگفتم اینقد به این کامنتدونی ور نرو، باز فردا میای می گی صد تا کامنت نوشتم نیست

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل