شبح

استادی داشتم که می گفت:
- همه کامپیوتری ها به وجود جن اعتقاد دارند زیرا هر روز پیش من آمده می گویند " استاد به خدا کامپیوترمون تا دیشب سالم بود اما امروز خودبخود قاطی کرده!"
پ.ن:
اول صبح خواب آلود داشتم رانندگی می کردم
لحظه ای یک پراید سفید را در آینه دیدم
چشم برگرداندم دیگر نبود
هر چه فکر کردم یادم نیامد که بلوار خروجی داشته باشد
تمام آیینه ها را با دقت گشتم
خبری نبود!
داشته خواب و بیدار فکر می کردم که شبح دیده ام یا نه؟!
که صدای بوقی فضا را جر داد
مردک احمق داشت نیم ساعت تو نقطه کور آیینه های من رانندگی می کرد و موقعی که پیچیده بودم جلوش دستش را گذاشته بود رو بوق!!!

۲۲ نظر:

  1. خیلی عجیبه که الان تونستم واست نظر بذارم!چون همیشه واسه نظر گذاشتن تو وبت دچار مشکلات میشم.بعدشم خوب نیس آدم خوابالوو رانندگی کنه.حالا خودت هیچی&اگه اتفاقی افتاد تکلیف وبلاگت چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. اول که وبلاگ شما جن داره این و من حاضرم ثابت کنم .
    دوم : ولش می کنیم
    می ریم سراغ سومی : ان بیچاره چه زجری کشیده که یه راننده ی خواب جلوش داشته رانندگی می کرده

    پاسخحذف
  3. 1- منظورتون خودتون که نیستید؟!
    2- جن رو؟
    3- اگه اون احمق بیدار بود ، شعورش نمی رسید که من تو اون زاویه نمی بینمش

    پاسخحذف
  4. نه من جن وبلاگ شما نیستم . ان مدل اش فرق داره
    دوم: نه جن منظورم نبود
    سوم: چه عصبانی !!!! دوست دارید بگم تقصیر شما نبوده . اخه ان طرف خواب الود زاویه ی دید شما را از کجا داشته ؟ . :-D

    پاسخحذف
  5. 1. چه استادی !
    2. وبلاگ شما که جن داره .
    3.مطمئنید اون بیچاره هم خواب نبوده ؟ اصن شما چیکار ماشین پشت سری داشتین ؟

    پاسخحذف
  6. جونی شما سرکار ما هم فکر کنم شبح وجود داره
    لیوان نازنین من شکسته و همه می گن من نشکوندم !!! قطعا اشباح و اینا بودن
    شما نظر دیگه ای دارید ؟!!!!

    پاسخحذف
  7. 1- ;)
    2- منظورت اونی که فک می کنم که نیست :-D
    3- هان؟

    پاسخحذف
  8. آبدارچیه لیوان بلور و چینی دادیم شکسته ،پلاستیکی را توی وایتکس آب کرده ، بعدش هم می گه لیوان هایی که میاری خوب نیست
    البته قیافش که شبیه اجنه هست ولی .. چه عرض کنم ...

    پاسخحذف
  9. 1- مدل شما چیه؟
    2- پس منظورتون چی بود؟
    3- آی کیو خان اگر شما سپر جلوت به موازات در عقب ماشین باشه ، و ازش بیشتر از یک متر از پهنای خیابان فاصله داشته باشی ، احتمال نود درصد تو نقطه کوری
    برای همین ماشین ها به این ناحیه که می رسن برای سبقت گرفتن چراغ می زنن

    پاسخحذف
  10. یعنی قیافه ی من شبیه اجنه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ >:o

    1. مدل ما فرق داره وبلاگتون هم طراز مدل ما نمیشه ما مدل بالاتریم
    2. اگه می خواستم بگم مثل بچه ی خوب همون اول می گفتم
    3.امروز جواب ای کیوتون و میدم >>>>>>>>> ای کیو ... ته .روم نشد .
    شوخی کردم اخه شما خواب بودید چیکار به ان در بدر داشتید ؟ تازه مدعی هم شدید ؟
    :-D

    پاسخحذف
  11. mordam az khandeh ..manm ke khab bidram chert va pert ziyad mi binam...tazeh kar haye digam ke dige nagam behtareh...

    پاسخحذف
  12. قابل توجه آلما و شاه نگار
    من جن وبلاگی شما رو یافتم ;)

    پاسخحذف
  13. کاش آدرس می فرمودید از شاهکار هایتان مستفیض می شدیم

    پاسخحذف
  14. نمی دونم ، ندید که نمی شه قضاوت کرد ، باید از نزدیک بررسی کنم :-D
    1- می شه اسم مدل هاتون را لطف کنید :-D
    2- نتیجه می گیریم پس احتمالی یکی اینجا ... داره 8-)
    3- =-O من کی گفتم خواب بودم؟ شما فرق خواب آلود و خواب را نمی دانی ، آن وقت به آی کیو گفتن بنده هم اعتراض می کنی >:o

    پاسخحذف
  15. سه ساعت دارمم به این کامنت دونی می خندم :-D :-D :-D :-D :-D

    پاسخحذف
  16. شاه عباس از وزیر خود پرسید:
    امسال اوضاع اقتصادی كشور چگونه است؟
    وزیر گفت: الحمدالله به گونه ای است كه تمام پینه دوزان توانستند به زیارت كعبه روند!!
    شاه عباس گفت:
    نادان اگر اوضاع مالی مردم خوب بود كفاشان میبایست به مكه میرفتند نه پینه دوزان، چونكه مردم نمیتوانند كفش بخرند ناچار به تعمیرش میپردازند، بررسی كن و علت آنرا پیدا نما تا كار را اصلاح كنیم.
    با اخوان از نگاه دیگران به روزم
    منتظر حضورتان هستم
    http://bridle.blogfa.com/

    پاسخحذف
  17. حالا که اصرار دارید شاید یه روز بهتون این افتخارو بدهم .
    1. نخیر شم نمی شه من به هرکسی لطف نمی کنم
    2. =-O
    3. هر کاری کنید به نظر من شما مقصرید حالا چه ای کیو من زیر سوال بره چه نره ، من می گم شما مقصرید

    پاسخحذف
  18. شما که احتیاجی به اعتقاد ندارید چون خودتون یک پا جن تشریف دارید! تازه مدارکش هم موجوده!!! :-P

    پاسخحذف
  19. اصلا برای تفریح شما ایجادش کردم :-D

    پاسخحذف
  20. کی گفته من اصرار کردم؟؟؟؟
    1- کم آوردی؟
    2- 8-)
    3- شما هر چی دوس داری بگو ، بینندگان خودشان قضاوت خواهند کرد
    کلامی از عادل فردوسی پور فقید در برنامه نود :-D

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل