فرمان چهارم

هرگز با توله سگ ها شوخی نکن!
بخصوص که مادرشان در آن نزدیکی باشد

۲۳ نظر:

  1. یه جایی خوندم که سگ ها اصولا به زن حامله حمله نمی کنه >>> اولی را تجربه نکردم
    یه جای دیگه خوندم سگ ها خیلی کم به زن ها حمله میکنند >>> این یکی را چرا
    اصلا ربطی نداشت به متنتون ، متنتون خیلی مفهومی تره .

    پاسخحذف
  2. 1- نشنیده بودم ، جالب بود
    2- =-X

    پاسخحذف
  3. اخه وقتی حامی به ان قدرتمندی داره چرا سر به سرش می ذارید

    پاسخحذف
  4. ببخشید ، می شه بگین مادر توله سگه چه بلایی سرتون آورد ؟

    پاسخحذف
  5. خب سر به سر نذار دیگه! دهه! :-P

    پاسخحذف
  6. خب این پدسگ پیر ما رو در آورده آخه ;)

    پاسخحذف
  7. می خوام ، ولی نمی تونم :(

    پاسخحذف
  8. ممنون بابت تذکراتتون . لطف کردید

    پاسخحذف
  9. کامنت من کو ؟ >:o >:o >:o >:o >:o

    پاسخحذف
  10. :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    خیلی خوشحالم که هی به کامنت های دزدیده شده اضافه میشه . اخه داشتم شک می کردم نکنه واقعا کار سیستم نباشه و مثلا یک شخص دیگری دخالت داشته باشند .
    ;)

    پاسخحذف
  11. من عصبانیما !!!! کامنتم کو ؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  12. آقای شاه ، منو نپیچون ، جواب کامنتارو بدین من کامنتمو می خوام :'( :'( :'( :'( :'(

    پاسخحذف
  13. اطلاعیه بسیار مهم!
    در این روز و این مکان یعنی چهارشنبه 21 مردادماه 1388 و در بلاگ شاه نگار، یک عدد شاه گمشده است! :( از یابنده عزیز خواهشمندم تا وی را به این محل تحویل دهد! :-D
    در صورت تحویل شاه گمشده، مژدگانی خوبی دریافت خواهید کرد! :-$
    پس زمان را از دست ندهید و شاهمان را به ما بازگردانید! ;)
    امضا: گل بهار السلطنه! 8-)

    پاسخحذف
  14. اوشون بعلت قطع adsl فکر کنم اعتصاب فرمودن

    پاسخحذف
  15. شما خسته نباشید! اگه تا جمعه تحویل بدی، مژدگانی داره! :-D
    شنبه که خودش میاد! ;)

    پاسخحذف
  16. ببین ، من موندم ، نظرا بعد از تایید نشون داده می شن . یه کاسه ای زیر نیم کاسه س الان باز کامنت من و الما نیس =-X

    پاسخحذف
  17. کدوم تذکرات؟

    پاسخحذف
  18. آلما ور داشته لابد :-D

    پاسخحذف
  19. دیدی گفتم آلما ور داشته
    حالا می گه کامنتش گم شده تا کسی بهش شک نکنه ;)

    پاسخحذف
  20. آلما رو بزن دلت خنک شه :-D

    پاسخحذف
  21. الهی !
    آلما چقده بی انصافی این بچه رو اذیت می کنی
    کامنتش را پس بده خب

    پاسخحذف
  22. ایول از امضایتان بسی خرسند شدیم 8-)

    پاسخحذف
  23. نخیر
    نظرات نشون داده می شن
    بعد هم تایید می شن و یا حذف
    ولی مثه همیشه این کامنتدونی قاطیه :(

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل