رفیق

- شاه ، خداییش بعد از این همه سال من رو می شناختی اگه صدات نمی کردم
- فک نکنم ، اون موقع ها که من دفتر داشتم تو هنوز جوجه بودی
- فک نمی کردم هیچ موقع شما رو با این ریخت ببینم ، همیشه سه تیغ بودی و برق می زدی ، بابا کو شلوار جینت ؟ حتی بند کفشتم نمی بندی!!! بابا لااقل جوراب پات می کردی؟!
- عوضش شکر خدا تو هنوز اتو شده موندی!!
- ببینم تو که مقروض نیستی؟
- نه ، هر چی بود همون موقع بیشترش را تصفیه کردم، تو چی؟
- یه 150 میلیونی هست که ان شاء ا... داره جور می شه ، دیروز ریختن بگیرنم در رفتم !!!

پ.ن 1: دیروز یک خانمی را رسوندیم خونش ، دو تا فسقلی قد ونیم قد داشت ، همش معذرت خواهی می کرد .. فکر می کرد ترش کردیم که مسیرش دور بوده .. اما ما تو فکراین بودیم که تو این شهری که روزش ماشین نداره چطوری می خواست نصفه شبی تا بالای این کوه برگرده؟!
پ.ن 2: انگارخدا چند روزیه برام کلاس توجیهی گذاشته تا بفهمم چه چیز هایی دارم و باز نا امیدم

۱۳ نظر:

  1. بسی جای تحسینات دارد همین که متوجه این کلاسه شدی :-D

    پاسخحذف
  2. بعضی کلاس های جبرانی فقط وقت حروم کردنه چون اگه کسی می خواست چیزی یادبگیره همون کلاس اصلی و به صورت مختار یاد می گرفت دیگه احتیاجی به کلاس جبرانی نبود که بخواهد زوری چیزی را یاد بگیره
    دنیا به امید برپاست و انسان به امید زنده است از دهخدا
    پس امیدوار باشید

    پاسخحذف
  3. az khanoome ke goofty ..yad oons alhaye javooni khodam oftdam ..ke ba doo ta bache fesghel veylool khiayboon ha mi shoodam ...kare khoobi kerdi resoondish .......

    پاسخحذف
  4. می خواستم یه چیز دیگه ای بنویسم و مثل همیشه سربه سرت بذارم ولی جمله آخر نوشتت منو یاد خودم انداخت...
    خدا برای من کلاس توجیهی نذاشت ولی دیشب مثل خیلی از شب ها، منو بی قراره خودش کرد. تا چند ساعت اشک می ریختم و باهاش حرف می زدم. دلم نمیومد ازش گله کنم و فقط شکرش می کردم. برای همه چیزهایی که دارم...
    نمی دونم چرا ولی خیلی بهم ریخته ام.

    پاسخحذف
  5. طوری نیست :)
    بزرگ می شی یادت می ره 8-)

    پاسخحذف
  6. دیروز که اومدم سوار شم دیدم عقب ماشین یه هزاری افتاده
    فک کنم اون خانمه گذاشته بودش
    :(

    پاسخحذف
  7. البته کلاس توجیهی با کلاس جبرانی بسیار فرق دارد و از آنجا که احتمالا شما کلاس جبرانی زیاد داشته اید :-D این دو را با هم اشتباه گرفته اید ;)

    پاسخحذف
  8. یعنی الان من متوجهم؟! =-O

    پاسخحذف
  9. واقعا شما جوراب نمی پوشید ؟ =-X :-D
    راستی من یه هزاری گم کردم کسی ندیده ؟
    کلاس های توجیهی تون چطوره ؟

    پاسخحذف
  10. متوجه تشکیل کلاس توجیهی که شدی !!! حالا اینکه متوجه موضوع کلاس توجیهیه شده باشی خودت می دونی که استاد کلاست 8-)

    پاسخحذف
  11. ببخشید جمله آخر کامنتم رو اصلاح می کنم :
    خودت می دونی و استاد کلاست 8-)

    پاسخحذف
  12. البت
    این جور جاها اصولا موضوعش مهم نیس
    همین که آدم حسابت کردن ، حال می کنی ;)

    پاسخحذف
  13. 1- بستگی داره با کی ملاقات کنم ;)
    2- اون خانمه دوتا بچه داشت
    اگر شما هم دو تا بچه داری، می تونی بیای هزاریت رو بگیری :-D
    3- شکر خدا ، با حضور دوستانی مثل شما ، داره به حد نصاب می رسه 8-)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل