جهان هاي موازي يا تناسخ

سال هاست كه خيلي ها اصرار به اين دارند كه تا به رسيدن حد اعلاي تكامل، انسان ها پس از مرگ دوباره به دنيا مي آيند(تناسخ)
حال هم با نظريه جهان هاي موازي مي گويند كه هر احتمالي باعث وقوع جهاني ديگري است كه به موازات جهان فوق پديد مي آيد(جهان هاي موازي)
حال براي ساده كردن قضيه چرا نگوييم كه انسان ها همه داراي يك نفس واحد هستند كه به طور موازي با هم زندگي كرده و تمام احتمالات را از ديد گاه هاي مختلف بررسي مي كنند؟!
به اين مفهوم كه من همان شمايم و تمام انسان هاي ديگر نيز من هستند و همگي ما بطور موازي داريم يك نفس را به تعالي مي رسانيم!!!

پ.ن ۱ : نقل مطلب با ذكر منبع جايز است
پ ن ۲:اين نظريه براي اولين بار توسط اينجانب مطرح گرديده است،‌ لطفا به نام كس ديگري ثبت نشود

۶ نظر:

  1. وبلاگ جديد تون مبارك
    نوشته ها تون خيلي خوبه اما سخت ميشه نظر داد

    پاسخحذف
  2. از اینکه تشریف آوردید ممنونم
    خوبی اینترنت همینه که موقع کوچ کردن می شه عزیزانت را هم با خودت ببری

    پاسخحذف
  3. به به چه جای خوبیه اینجا !
    نمی خوای بگی هممون هممونیم که؟! من اصلا نمی خوام با خیلیا یکی باشم و نیستم!
    اما تئوریه تو رو از جهاتی و نسبت به اعتقادات خودم قبول دارم

    پاسخحذف
  4. متاسفانه به نظرم همينطوريه
    به نظر بنده، ما نه تنها در روز قيامت بايد جوابگوي اعمال خودمون باشيم،‌بلكه مي بايست جوابگوي اعمال نوع بشر هم باشيم
    و اون هم يكي عين ما است
    و اگر ما نمي تونيم جذبش كنيم ضعف از ماست ;)

    پاسخحذف
  5. سادش اینه که من و تمام مرد های روی زمین یک نفریم و شما و تمام خانم های روی زمین یک نفر ( همان آدم و حوا)، و شاید هم کلا همه مون یه نفر!!!

    پاسخحذف
  6. پس اگه همه ی مردا یکی باشند این نتیجه گیری که مردها همشون هیولاند درسته :-P
    و خانم هافرشته اند هم که کاملا صحیحه
    بدونه شوخی :
    *DONT_KNOW* دارم فکر میکنم راجع بهش از این دید که شما گفتید

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل