حق

حقی راکه نگرفته ببخشی
هرگز اندازه اش معلوم نخواهد شد!!!

۲۳ نظر:

  1. اول ممنون که حذف اش کردید
    دوم ممنون که حذف اش کردید
    سوم : اندازه اش که مهم نیست مهم بخشش .
    مید ونید اینجوری لذت اذیت کردنش خیلی بهتره که ادم ندونه برای چی بخشیده شده . طرف همش فکر میکنه چرا به چی برای چی بخشیده شدم
    البته شما از نگاه خودتون به قضیه نگاه کردید من از دید یه ادم سادیسمی

    پاسخحذف
  2. اول ممنون که حذف اش کردید
    دوم ممنون که حذف اش کردید
    سوم : اندازه اش که مهم نیست مهم بخشش .
    مید ونید اینجوری لذت اذیت کردنش خیلی بهتره که ادم ندونه برای چی بخشیده شده . طرف همش فکر میکنه چرا به چی برای چی بخشیده شدم
    البته شما از نگاه خودتون به قضیه نگاه کردید من از دید یه ادم سادیسمی

    پاسخحذف
  3. چی عالیه
    اینکه حقت رو ببخشی؟ ;)

    پاسخحذف
  4. 1-2- خواهش
    3- بعد از اینکه ببخشید مهم می شود، زیرا کسی که چیزی را مجانی به دست می آورد ، اندازه اش را اغلب کوچک می انگارد
    4- :)

    پاسخحذف
  5. سلام علیکم و اینا...
    خوب هستین ایشالا؟؟؟
    حقیقتش از وب آبجی بهاره مزاحمتون شدم...
    به دلیل فضولی بیش از حد، گفتم بیام یه سرکی بکشم و سلامی عرض کنم

    خوشحال هم میشم پیش من بیاین...

    یاحق

    پاسخحذف
  6. الان من چون وارد نبودم، فکر کنم قاطی پاتی شد... :-P
    آدرسم همچین افتاد

    پاسخحذف
  7. به جون خودم یه پست اینجاها بود و الان نیست !
    همه شو یادمه . نماد تغییر و .... :'( :'( :'( :'(

    پاسخحذف
  8. من حرف شما را تایید می کنم! 8-)
    سندش در ریدر موجوده! :-D :-P

    پاسخحذف
  9. راستی سندش در بلاگ من هم موجوده! البته بلاگم در بلاگر! ;)

    پاسخحذف
  10. راستی سندش در بلاگ من هم موجوده!
    البته بلاگم در بلاگر! ;)

    پاسخحذف
  11. تو بلاگ خودمم هست (بلاگرم) ، این شاهه هم پیچونده دفته !

    پاسخحذف
  12. يكي به مسخره گفت ديگه براي اين پست ديره
    منم كوتاه اومدم و پاكش كردم *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  13. وقتي آدم هاي چند بلاگه را مي بينم ياد مرد هاي چند زنه مي افتم :-D

    پاسخحذف
  14. یعنی این قدر راحت تحت تاثیر قرار می گیری؟؟؟ *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  15. بلاگ که زن یا شوهر نیست! بلاگ مثل بچه آدمه! چون زن و شوهر الزاما از اول با هم نیستند (ازدواج فامیلی استثناست!)، توی مقطعی از زمان با هم آشنا می شوند و سعی می کنند که تا آخر با هم بمانند. (البته اگه طلاق نگیرند!)
    ولی بچه آدم از همون اول با آدم هست و تا آخرش هم بچه ات باقی می مونه؛ هرچند هم که ازدواج کنه و بره ولی باز هم بچه اته!
    پس الکی یاد چیزی نیوفت که اصلا خوب نیست! :-D

    پاسخحذف
  16. به نظرم تحت فشار بگيم بهتره ;)

    پاسخحذف
  17. 1- اصلا هم راحت نبود *DONT_KNOW*
    2- به نظرم تحت فشار بگيم بهتره ;)

    پاسخحذف
  18. در اينجا از خانم هاي وبلاگستان خواهشمنديم در مورد پدر فرزندانشان توضيحات كافي براي رفع ابهام ارائه نمايند =-O

    پاسخحذف
  19. http://www.amoooly.blogfa.com/post-96.aspx#.#.
    به چشم بچه به وبلاگم نگاه نکردم ولی اگه بخواهم بکم بچه ام بوده میگم که نوعی (اسمش یادم نیست) که این نوع از موجود احتیاجی به نر ندارند تا بچه دار بشند بدون نیاز به نر تخم گذاری میکنند
    بعد که خوندید حذف کنید ممنون

    پاسخحذف
  20. نمی دونم پدرشون کیه! من به فرزندی قبولشون کردم! :-D :-P

    پاسخحذف
  21. همین از خود گذشتگیت منو کشته :-D

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل