قبولی تضمینی در دانشگاه شریف (با تخفیف ویژه)

نگهبان دانشگاه صنعتی شریف:
- آقا کجا ؟ سرت رو انداختی پایین می ری تو دانشگاه؟
- دارم می رم دستشویی، روده هام ناراحته ، شکر خدا تو خیابون های این شهر که دستشویی پیدا نمی شه
- مرد حسابی ملت می خوان بیان اینجا درس بخونن نمی ذارن ، اون وقت تو می خوای بری برینی توش؟!

پ.ن 1: گفتگو با اندکی دخل و تصرف نقل شده است
پ.ن 2: کسی می دونه تو اینجور مواقع بهداشت حکم می کنه کجا دستشویی بری؟ آقای شهردار اگر می خونی لطفا جواب بده!!!
پ.ن 3: درسته راهمون ندادن که نیتمان را عملی کنیم ، ولی خداییش فکر نمی کنم با این سیلابس های درسی مزخرف ، این دانشگاه ها ارزش ... هم داشته باشند (حداقل تو رشته کامپیوتر که اینطوره)

۱۶ نظر:

  1. نه من خیلی اعصاب دارم هی اسم دانشگاه هم میارند
    اصفهان خوبه هیچ کدوم دانشگاه هاشون توی شهر نیست همشون انقدر دور و توی بیابونه که اگه کاری هم داشتید می تونید انجام بدید

    پاسخحذف
  2. 1- اتفاقا منظورم به افرادی مثل شما بود ، یکم با دقت به موضوع نگاه کنید;)
    2- اینا که تهرانی بودن و اینقد گشاد دست، ندادند آن وقت تو اصفهان ...

    پاسخحذف
  3. ان چیزی که باید می گرفتم و گرفتم انقدرها هم خنگ نیستم ولی خوب دوست ندارم به دانشگاه و کنکور و کتابخونه و قصد ازدواج و اینا فکر کنم
    بعدشم گفتم میتونند برند توی بیابون کارشونو بکنند

    پاسخحذف
  4. شما گفتی که گفتی
    ملت که نمی تونن تا بیابون صبر کنن
    می ترکن خب :-D :-D :-D

    پاسخحذف
  5. 1.اولا شما عفت کلام خودتون رو حفظ کنین
    2.بهترین راه پوشک شدنه :-D :-D :-D
    3.شما باید همه چیزو دخل و تصرف کنی ؟؟؟
    4.تخفیف ویژه همون ... بود ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. 1- :-P
    2- تو سایز ینده تی شرت هم گیر نمیاد چه رسه به پوشک :-P
    3- خب گیرم ما کردیم ، شما نکن :-P
    4- تخفیف ویژه همون اجازه ای بود که به ما ندادن ، ولی شاید بعد از قبولی شما بدن :-P

    پاسخحذف
  7. 1.انقدر چاقین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! =-O
    2.بنده می خوام دوباره کنکور بدم .
    3.می خوام حرف بزنم ، هیشکی هم نیس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

    پاسخحذف
  8. 1- نخیر ، قدبلند
    2- البت
    شما خانم ها بدون کنکور می میرین اصلن
    3- خب حرف بزن 8-)

    پاسخحذف
  9. 1. اون دخل و تصرفش برای جواب نگهبانه بود دیگه؟! :-P
    2. یک بار اون حرف زشت را می زنی، دفعه بعدی نقطه چین می ذاری؟! *DONT_KNOW*
    3. رشته ای که من می خوام، شریف نداره! تضمینی برای دانشگاه تهران نداری؟! :-D

    پاسخحذف
  10. 1- ای کلک 8-)
    2- البت، لزومی نداشت تکرارش کنم ;)
    3- چرا ، ولی تنها شریفه که تضمینش ریموته :-D :-D :-D

    پاسخحذف
  11. شاه نگار خدایی یه فکری به حال وبت بکن اگه خودت نظراتو پاک نمی کنی چطور ممکنه که نظرات پاک بشه اگه هم خودت نیستی علتش چیه ؟ نمی شه ریشه یابی کرد ؟
    *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  12. من که از رو رفتم واسه این الناز !!!!!!!!!!!!
    نمی دونم چرا همچین می شه به هر دری می زنم الناز میمونم
    بهتره برم شناسنامه امو عوض کنم
    چطوره ؟

    پاسخحذف
  13. عزیز جان این همان اسمی است که یکبار استفاده کردی و الان تو حافظه اش مونده
    برو کوکی مرورگرت را پاک کن
    اگر هم سخته عوض کردن شناسنامه هم فکر بدی نیست ;) :-D

    پاسخحذف
  14. خب چرا پس این نظرتون پاک نشده؟
    چرا به وب من تهمت می زنید
    خوبه کامنتدونی ساده بذارم دیگه نتونم جوابتون را بدم؟

    و اما در مورد علتش:
    از آنجا که می دونم علاقه ای ندارید توضیح فنی نمی دهم
    ولی ساده ترین راه این است که بعد از درج نظرتان بلافاصله پنجره را نبندید و دیسکانکت نشید
    بستگی به خطی که استفاده می کنید کمی درج نظرتان طول می کشد
    به همین خاطر بیشتر دوستانی که نظرشان می پرد از دایلاپی ها هستن ;)

    پاسخحذف
  15. باور کن من تا بحال این اسم رو تایپ نکرده ام
    تمام حیرت منم از اینه که من الهه ناز نوشتم چرا می شه الناز !!!! اونم از نوع زبون بیگانه اش !

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل