عبور از دوران تحجر

14 سال پیش در چنین روزه ایی داشتم بدو بدو خرید می کردم
تا دل و روده ضبط صوتی را که ریخته بودم بیرون جمع کنم
آخه شب قرار بود خواهرم اینا بیان خونه ما
و می دونستم خواهر زادم که سه سال بیشتر نداشت نمی ذاشت ضبطم را امشب تعمیر کنم
واقعیتش این بود که چند شبی می شد که تو رادیو مونت کارلو آهنگ جدیدی از مدونا به نام You'll See پخش می شد
دراون روزگار که دسترسی به ماهواره نداشتیم و حتی مجبور بودی جلو پلیس راه ضبط ماشینت را خاموش کنی
شنیدن چنین موسیقی هایی برابر بود با یک بلیط یه سره به بهشت!!!
البته مدونا هم مدونای پیر و خسته امروز نبود
امروز هم که بعد از سال ها بالاخره این آهنگ را با تمام جزئیاتش از اینترنت پیدا کردم
فهمیدم که سلیقه اون روزهام حرف نداشته


MP3 Download: Madonna - You'll see
Clip Download (MPEG2 Video MPEG Audio 44100Hz stereo 90 Mb): Depositfiles


پ.ن 1: این خاطره به این مناسبت نوشته شد که خواهر زاده بنده بعد از این همه سال آنقدر بزرگ شده که برای اولین بار تنهایی آمده خانه داییش
پ.ن 2: از بهاره خانم واقعا متشکرم که با لینک های قشنگشون باعث شدن بنده موسیقی هایی را که سال ها دنبالشون بودم پیدا کنم
Update: در صورتیکه مایل به داونلود بهترین های مدونا با کیفیت مطلوب هستید حتما از اینجا دیدن کنید (البته این مجوعه شامل این آهنگ ذکر شده در این پست نیست)

۱۰ نظر:

  1. 1. هرچی فکر کردم یادم نیومد که لینک این آهنگ را به شما دادم! مطمئنی که من لینک دادم؟؟؟!!! *DONT_KNOW*
    2. وقتی این طوری از گذشته می نویسی، احساس می کنم که 50 سالته! :-P
    3. برای خواهر زادت هم این موضوع را تعریف کردی؟ عکس العملش باید جالب باشه! :-D
    4. سلقیه ات مثل خودم خیلی خوبه! 8-) :-D ;)
    5. لینک دانلود mp3 خرابه. ارور می ده. من از یوتیوب دیدم. ;)

    پاسخحذف
  2. من قهرم . دانلود هم نمی کنم . حرف هم نمی زنم .

    پاسخحذف
  3. مهم نیس
    فعلا که قهر کردن مد روزه :-D

    پاسخحذف
  4. 1- خوب شد ، حالا اگه خواستی بدونی تو کدوم لینکت بود باید کل پول گردو ها رو پس بدی :-D
    2- مهم دلمه که همش چهار سال از شما بزرگتره ;)
    3- مگه مریضم، بد آموزی داره!!!!
    4- سلیقه خودم را می دونم ولی در مورد شما باید از نزدیک قضاوت کنم :-D
    5- شاید فیلتر باشه، ببینم می تونی یه لینک سالم پیدا کنی ;)

    پاسخحذف
  5. 1. منظورت فندوقه؟! :-P حالا می دم بابا! بگو ببینم کجا بود؟! من این قده لینک و میل می فرستم که یادم نمی مونه! :-[
    2. بلی! 100%! :-D
    3. چیش بدآموزی داره؟! آهنگ دیگه! *DONT_KNOW*
    4. سلیقه رو از دور هم می شه تشخیص داد! 8-)
    5. فیلتر نیست چون من فیلتر شکن دارم! ;) یک جوری می گی که برم دنبالش بگردم! حالا اگه وقت کردم، می بینم ولی قول نمی دم! ;)

    پاسخحذف
  6. 1- البت، خوب یادت مونده ولی تا پول ندی اعتراف بی اعتراف!!!
    2- :)
    3- حالا دیگه
    4- صاحب سلیقه رو ولی نه
    5-
    8-)

    پاسخحذف
  7. to ha, che ghadr yade 14 sal pishet mi kooni ...

    پاسخحذف
  8. ولی من الان آشتی شدم ها
    ;)
    بابابزرگ چند سال سن داری ؟؟؟؟؟؟؟؟ *DONT_KNOW*
    می بینم که با بهاره خانم کورس گذاشتین و .......
    در هر صورت ممنوناتیم
    چاکریم
    یا علی

    پاسخحذف
  9. بنده بجز چهار سال گذشته که سعی کردم خیلی چیز هاش رو بخاطر نسپرم ، بقیه زندگیم همیشه جلو چشممه 8-)

    پاسخحذف
  10. 1- خوشحالمان کردی بانو
    2- انقدی هست که به شما بیام ;) :-D
    3- بهاره خانمه دیگه ، جوونه و تند تیز
    4- خواهش می شود ، شما همیشه لطف داشته و دارید
    5- سرور مایید ، علی یارت

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل