پرده

برای اینکه دیده نشود
خود را از دیدن آسمان محروم کرد

۱۲ نظر:

  1. داشت چیکار می کرد که نمی خواست دیده بشه؟! *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  2. شما چی کار می کنی که اتاقت را پرده زدی؟ *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  3. پرده داره ولی تا زمانی که آفتاب اذیت نکنه، پرده اش کناره و آسمون را می بینم! 8-)
    حالا جواب سوالم را بده! :-D

    پاسخحذف
  4. اونوقت پرده که کنار می ره خونه روبرویی رو اتاقت دید نداره؟

    پاسخحذف
  5. رو به روی خونه ما خونه ای نیست. جلوش پر از چمن و درخت و گل و... ایناست! 8-)

    پاسخحذف
  6. حالا من چی کار کنم این وسط ؟

    پاسخحذف
  7. اول بگو چطوری رفتی اون وسط تا بهت بگم وروجک 8-)

    پاسخحذف
  8. حالا خوبه بارها گفته بودم از شما یاد گرفتم بارهام هم به بهاره گفتم هم به خودتون . لازم نبود کنایه بزنید

    پاسخحذف
  9. من ..... هان ؟؟؟ نمی دونم . چشامو بستم و رفتم

    پاسخحذف
  10. آذری ها می گن:
    حرف رو بنداز زمین ، صاحبش خودش ورش می داره!!!

    بنده که نفهمیدم چه ربطی به شما داشت و یا شما چی رو مرتبا به بنده و بهاره خانم گفتید
    ولی در کل از اینکه بفهمم چه ربطی داشته خوشحال می شم 8-)

    پاسخحذف
  11. به نظر من چشمات رو باز نکن
    جات هم همونجا خوبه :-D
    اونجا کمتر می تونی شلوغی کنی :-D :-D :-D

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل