شوهر کوپنی

تا زودتر سوار مترو می شی می گی «عمو هل نده ، مثه آدم سوار شو»
وقتی می خوای سوار شی و جا نیست هل می دی و می گی «یعنی ما نباید برسیم خونمون؟!»

وقتی تو صف ایستادی و می دونی بهت می رسه می گی « لطفا صف رو رعایت کنید»
وقتی می بینی تو صف بایستی چیزی بهت نمی رسه می گی «مثلا که چی ؟ یعنی اگر من دو دقیقه زودتر می رسیدم باید همه اش را چپو می کردم؟»

وقتی شوهر اولته در وصف زن دوم شوهرت می گی «زنیکه جن+ده شوهر حش+ری ما رو تور کرده»
وقتی زن دوم آقایی می گی «خب بابا مرد کم داریم تو این مملکت ، تازه کو تا شرایط ازدواج داشته باشن ، باید چی کار کنن امثال من؟ برن شوهر وارد کنن؟»

پ.ن: خدایی چرا همیشه فکر می کنی جزو ردیف اولی یا اینطور بگم تا حالا فکر کردی که یه روزی ممکنه تو ردیف دوم باشی؟

۱۵ نظر:

  1. گل بهار السلطنه۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۹

    خدا را رو شکر که هیچ وقت توی ردیف دوم نبودم! 8-)
    پ.ن: بهش فکر کردم ولی می دونم که نمی تونم جزو ردیف دوم باشم! 8-)

    پاسخحذف
  2. امان از این مترو ببخشید اسم وبت رو اصلاح کنی بهتره ها بذار احوالات شاه و مترو!!!!!!
    اینجانب در موارد اول و دومت تحمل ردیف دوم بودن را داشته می باشم اما درمورد سوم ..........عمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .....

    پاسخحذف
  3. پس لابد اونهایی که تحملش می کنن دلایل محکمی برای کارشون داشتن

    پاسخحذف
  4. اگه دست خودت بود نباش!

    پاسخحذف
  5. گل بهار السلطنه۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۶

    مگه دست کس دیگه ایه؟! *DONT_KNOW*

    پاسخحذف
  6. اوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووم

    پاسخحذف
  7. میدونید اول که از وقتی با وبلاگ شما اشنا شدم به دست دوم و ... بودنم فکر میکنم چه برسه ردیف دوم بودن
    و چیز دیگه ای که فکرم و مشغول میکنه اینه که چرا یه مرد باید بعد از ازدواج موفقی که داشته بازم به این مسائل فکر کنه کلی میگم !

    پاسخحذف
  8. shoma khaheshan baz bahse zane dovvom ro rah nandaz! deha

    پاسخحذف
  9. برو به پست بعد

    پاسخحذف
  10. لطفا شما مباحث مورد علاقه تان را از سایت دختر ترشیده دنبال کنید
    تا بنده هم با فراغ در اینجا مباحثی فراخور سن خودم مطرح کنم :-D :-P 8-)

    پاسخحذف
  11. mer30 az lotf va rahnamaitun

    پاسخحذف
  12. خواهش :-D 8-)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل