اینترنت بی تربیتی

عزیز بزگوار ستاره خانم در این پست انتقاد کرده اند که چرا آمار جستجوی کلمات زیر شکمی به زبان فارسی تا این حد بالاست

خب شما فرض کن نشستی تو ایران
روزی صد بار برای خواندن هر چرت و پرتی مجبوری یک فی*=* لتر شکن بیاری بالا
خب چجوری تستش می کنی که درست کار می کنه ها؟
نه چجوری تستش می کنی؟
خب ملت که الان همه کارشناس آی تی شدن
می دونن که اگر آدرس مستقیم بزنن بالاخره تو یه گوری ثبت می شه
خب پس می رن سراغ موتور های جستجو
و به نظر شما چی سرچ می کنن؟!!

پ.ن: توجیه را حال کردی ، خداییش کارشناس بومی شده به این می گن

۶ نظر:

  1. سلام
    خوبی
    یه چند باری اومدم وبت و رفتم اما فرصت واسه نظریدن نداشتم
    الان با نگاهی عمیق تر و موشکافانه تر از قبل به وب شاهنشاهی نظری افکنده و به نظرم رسید وبگاه شاهنشاه هم مثل وبلاگ اینجانب کمی دچار خمودگی گردیده شده است بسی دقت نموده گردانیدم و به قطعیت رسیدم بر خلاف اینجانب که بخاطر مطلب به روز نکردن وبلاگم در کما به سر می برد وبلاگ شاه والا حتی مطالبش دلنشینتر از قبل هم می باشد ( اینبار نه گویااااااا که صد البت) در پی مکاشفات الهه ناکانه بسیاااااااار به این نتیجه قطعی رسیده می باشم : خمودگی وبلاگ شما بی برو برگرد به خاطر کمرنگی حضور الهه ناز بانو می باشد لذا در صدد برآمدم این مسئله را بر طرف نمایم .
    نیست دیدم داری بال بال می زنی و جویای احوالاتم شدی که چی شده که دیگه نمیام ;) اومدم بگم نگران نباشید یه موقعی کلا دوووووستان بالاخره حالم خوب می شه بر می گردم :-[
    و از این بابت وبلاگتان رنگ و طراوت شادانه مجددی به خودش بگیرد (صرفا با حضور تابان خودم ) :*

    پاسخحذف
  2. علیکم السلام
    بر دختر خوش کلام
    وا... از بس وبلاگ نویسی از مد افتاده و غیبت ها زیاد شده کلا کسی از کسی نمی پرسه چرا نبودی
    در مورد غیبت شما هم کماکان می دانم که به یاس فلسفی تان برمی گردد
    توصیه می کنم این پست را برای مداوا بارها مرور کنید
    http://shahnegar.blogspot.com/2009/08/blog-post_08.html

    پاسخحذف
  3. bale man lan chi begam ..kamelan motehavel shoodam ...oon postoo aslan bar mi dram ..dige harfe ziyadi nazanam va az in harf ha bad nanevisam

    پاسخحذف
  4. rasty ye 7 8 10 ta az in sheklak haye zaboon va noish baz ezafeh kon be oon kament tahavool ghablim

    پاسخحذف
  5. شرمنده ، اینجا من نمی تونم نظر کسی غیر از خودم را ادیت کنم ، فقط اجازه حذف دارم =-X

    پاسخحذف
  6. خوشحالم که تونستم یک جوان فرنگ رفته را به راه راست هدایت کنم 8-)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل