دعا

اون روزی که به تمام آرزو هات رسیدی چیزی غیر از عبادت آرومت نمی کنه ،یعنی واقعا هیچ چیز!

۱۳ نظر:

  1. hmishe dos aroom mi koneh damoo ...che resideh bashi che naresideh bashi

    پاسخحذف
  2. میگم شما رفتید اعتکاف ؟ اعتکاف هم که سه روزه؟
    بنده ی بیجنبه باعث میشند که خدا ارزوهای بقیه براورده نکنه دیگه !!
    حالا که خیلی دارید دعا میکنید من و فراموش نکنید
    گویا تو ارزوهاتون غرق شدید؟
    این عسک من نیست ؟ این مال هزار سال پیش من عسک قبلیه را چسب زده بودم که کنده نشه

    پاسخحذف
  3. http://olinda2.blogfa.com/post-190.aspx
    خیلی باحاله حتما ببینید !!

    پاسخحذف
  4. سلام
    خوبی
    انگار تو هم کم پیدا شدی ؟؟؟؟!!!!!! کوووووجای ؟ :'(

    پاسخحذف
  5. ببخشید این guest که اون بالا نظر نوشته منم ها

    پاسخحذف
  6. البت
    دیده بودم
    ولی به نظرم شیرش هنر پیشه اس
    دیدی چطوری تو دوربین زل زده بود ;)

    پاسخحذف
  7. عکس های قبل و بعدتون تو پرو فایلتون هست
    می تونید انتخاب کنید کدوم رو نمایش بده

    پاسخحذف
  8. یه جا دور از خودم
    نزدیک به همه =-X

    پاسخحذف
  9. خواهش
    از لهجه اش می شد فهمید یا شمایی یا آلما :-D

    پاسخحذف
  10. البت
    پدر تجربه بسوزه 8-)

    پاسخحذف
  11. >:o >:o >:o >:o >:o >:o >:o >:o

    پاسخحذف
  12. عرض ارادت فراواااااااان

    پاسخحذف
  13. ما بیششششششششششششششششششتر ;)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل