دایره قسمت

یارو اومد تو بانک و یه نگاه به من کرد و رفت جلوی من ایستاد، کلی ور زد که به زور فرستادمش ته صف ،ولی اینقد که پر رو بود بی خیالش شدن و اومد استاد پشت سر من
جرات نداشت بره جلوتر ولی هی به شوخی می گفت که من از تو زود تر می رم حالا ببین!
نوبتم که شد باجه دار گفت که نه پول دارم نه چک پول ،از اون پشت سری ها کی می خواد پول واریز کنه؟
معلومه دیگه کی پول داشت و اومد واریز کرد و داشت از خوشحالی می مرد
باجه دار هم به سرعت پول ها را گذاشت رو پول شمار و من رو راه انداخت
رسیدم خونه پول ها را شمردم
چهار هزار تومن اضافی بود!!!

۱۱ نظر:

  1. یه چیزی بگم ؟
    می گم
    شده شبیه روایات ائمه دیدید میخاند یکی و نصیحت کنند اولش یه داستان تعریف می کنند
    و دوم: هیچ چــــــیز این زندگی .. تصادفی نیست درسته خدا یه کاری کرده ادم فک کنه دنیا بی صاحبه ولی حواسش به همه چی هست
    کتاب کتیبه های نمدونم چی چی و خوندید ؟
    ممنون

    پاسخحذف
  2. جودها (البته یه تعداد محدودیشون ) معتقدند پولی که پیدا می کنند حقشون بود و خدا براشون فرستاده
    حالا پوله را چیکار کردید؟ میایند باهم تقسیم کنیم 90 در صد من 10 درصد شما ؟
    عادلانه است ؟

    پاسخحذف
  3. گل بهار السلطنه۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۲۳

    الان خوشحالی؟! :-$ :-D :-P

    پاسخحذف
  4. خب جوابمو که ندادید ببینید اینجای دایره ی تقسیم شما برگشتید تا اضافی پولو پس بدید
    پس تقدیر این نبود که شما پول زیاد و بردارید شما فقط دردسر بیشتری و تحمل کردید تا به حقتون برسید

    پاسخحذف
  5. بعضی ها دوست دارن هیچ وقت ماجرا تمام نشود و همه سریال ها تا نوه و ندیده یارو ادامه پیدا کند
    ولی در این مورد حق با شماست
    چون دایره قسمت پول ادامه داشت و من برای خودم برنداشتمش

    پاسخحذف
  6. فکر نکنم
    اصولا به کتاب هایی که اسم درست و حسابی ندارند علاقه ندارم
    در ضمن روایت نبود
    چیزی بود که برای خودم اتفاق افتاده بود

    پاسخحذف
  7. نه
    ولی به طرز احمقانه ای فکر می کنم شرایط اون لحظه رو فهمیده ام =-X

    پاسخحذف
  8. پول را صدقه دادم به صواب صاحبش
    چون پیدا کردنش ممکن نبود
    شاید هم باید یارو نفمیده یه کار خوبی می کرد
    شاید هم من برای زحمت زیادی کشیدن آفریده شدم
    شاید هم شما اصلا نمی فهمی من چی می گم

    پاسخحذف
  9. خب دوسته من توی بانک کار میکنه و وقتی همچین اشتباهای پیش بیاد بانک براش مهم نیست طرف رفته صدقه داده یا گم کرده یا برداشته از حقوق اش کسر میکنه علاوه بر اینکه امتیاز منفی هم بهش میده
    توی اون کتابی که میگم محورش بیشتر در مورد انرژی گرفتن از محیط و دوستان و .. ایناست و جمله ی بزرگش اینه که هیچ چیز تصادفی نیست
    نمی دونم واقعا شایدم به قول شما نفهم شدم

    پاسخحذف
  10. آی کیو
    باجه دار اضافه نداده
    اون یارو پول اضافه داده
    یا به عبارت دیگه
    باجه دار اضافه گرفته
    اضافه هم داده
    >:o

    پاسخحذف
  11. خوشم میاد رو اعصابم
    درضمن عجب بانک شیر تو شیریه (من نوع دیگه اش منظورمه) یعنی اون باجه دار پولو نشمرده داد به شما شما نشمرده گرفتید اون یکی هم احمق نشمرده پول و داد به باجه دار
    جل الخالق میگند دوره اخرزمان شده ها :-D
    ای کیو هم (اینه)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل