شکستن پهلوی فاطمه

راستش پریروز که مثل همیشه برای فرار از صدای محیط اعم از مرثیه ثرایان با فرهنگ و امثالهم صدای هدفون را تا آخر بالا برده بودم ، یکی یه برخوردی کرد که دوست داشتم امروز بیام و خیلی چیز هایی را تا بحال درباره این جریان شنیدم را تحلیل کنم
البته قبلش یه جستجویی تو اینترنت کردم و متوجه شدم در مورد این حادثه بجز عر و عور مداحان تا بحال چیز زیادی نمی دانستم، برای همین قضاوت را به شما واگذار می کنم و ترجیح می دهم در مورد چیزی که نمی دانم ننویسم.

گشودن در خانه فاطمه و شکستن پهلوی ایشان
ریسمان انداختن بر گردن علی و کشان کشان بردن او برای بیعت
یکی از مراجع تقلید شیعیان شکستن پهلوی فاطمه را نفی کرد

۱ نظر:

  1. راسیاتش ما خیلی وقته چیزی به اسم "دین" و قبول ندارم ولی به همه ی سردمدارای همه ی ادیان احترام میذارم و همین طور کسایی که اینا را باور کردند و دارند
    وقتی کسی چیزی و بدون پرسش قبول می کنه برام ارزش داره

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل