کهریزک

نشان دادن پشت در باغ سبز

۱۷ نظر:

  1. 1) سلام
    2) احوالپرسی: حال شما ؟
    3)اظهار نظر : این پستت هم سیاسی نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! *DONT_KNOW* *DONT_KNOW*چرا من حس می کنم سیاست توی این جمله بیداد می کنه ؟؟؟؟؟ =-X =-X
    4)اظهار تعجب : ببخشید مطمئنی کامنتی که واسه من فرستادی واسه من فرستادی ؟ من که منظورتو نگرفتم !!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. حالا خوبه یا بد؟

    پاسخحذف
  3. تمام کامنت های بی نامی که اون چند وقتی که سیستم کامنت دونیتون خراب بود من گذاشته بودم و همین طور توی اون پستی بود که حذفش کردید >:o
    بعدشم اینکه : تهران زلزله اومده شما که سالمید ؟
    سوم هم اینکه :
    در مورد کهریزک : احیانا شما که امتحانش نکردید ؟

    پاسخحذف
  4. سلام علیکم از نوع الهه ای اونم صرفا واسه ابراز وجود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  5. 1- علیکم السلام
    2- ممنون ، ایشاء ا.. که شما بهتری!!!
    3- شما کلا مشجل داری، کجاش سیاسی بود؟ این یک کاریکلماتوره توپه
    ولی از بس سیاسی فکر می کنید ، همه چی را سیاسی می بینید
    4- دنیای وب قوانین خودش را داره ، شما هم که قدیمی شدی معنای این نوع نوشته ها را متوجه می شی
    جوانی کجایی که یادت بخیر :-D

    پاسخحذف
  6. 1- البته
    به همین دلیله که وقتی کسی زنگ در خونه رو هم می زنه و در می ره فکر می کنم شمایید
    2- ممنون ، شکر خدا چیز مهمی نبود
    3- نه ، شما چطور؟

    پاسخحذف
  7. من کشته همین ابراز وجودتم :-D

    پاسخحذف
  8. کاش ادرس خونتون و داشتم انوقت در که هیچی ..
    نه من امتحان نکردم ولی از این در باغ سبزا خیلی نشونمون دادند

    پاسخحذف
  9. پشت در باغ سبز یعنی چی؟

    پاسخحذف
  10. البت شما رو کشتن :-D

    پاسخحذف
  11. تا نخوری ندانی :-D

    پاسخحذف
  12. جن، روح، ای کیو، باهوش ،....

    پاسخحذف
  13. خوشبختم
    ولی اینهمه اسم یکم براتون زیاد نیست؟ :-D

    پاسخحذف
  14. Guest؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  15. جوابِ جوابِ کامنت اولم :
    آهااااااااااااااااااااااان از اون لحااااااااااااااااااظ ;)

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل