ژانر وحشت

آشناهایی که تو وب پیغام هایی با عنوان ناشناس می ذارن

۶ نظر:

  1. 1.این پست مخاطب خاص داره اون هم مهشید خانومه من دخالت نمی کنم
    2.دوم حالا مثلند فرض بر محال ما که به اسم شناس واستون کامنت میذاریم خیلی متفاوت تریم
    نه بابا فرقی نداره که واسه شما
    3. این پست هیچ ربطی به من نداشت اصن به من چه

    پاسخحذف
  2. سلام کلی با نوشته هات کیفیدیم!
    می شه بلینکونمتون؟؟؟

    پاسخحذف
  3. در جواب:
    1- آلما:
    شما وزیر اطلاعاتی، احتمالا برای دور بعدی ، به عنوان شاه جدید کاندید هم بشی
    طبیعیه که حساس باشی

    2- گل بهار السلطنه:
    شما خون منم بخوری من از خنده ریسه می رم ، آخه کجای تو وحشتناکه

    3- نوشزاد:
    به به
    چه خانم مودبی
    البته که می شه
    تا حالا کسی برای لینکیدن ناجازیده بود!!!

    پاسخحذف
  4. بشکنه این دس که نمک نداره
    من روزی که میخواستم لینکتون کنم اجازه نگرفتم ؟

    پاسخحذف
  5. به آلما:
    البت
    اولین پیغام ناشناس هم شما گذاشتی
    پس ممکنه اون دفعه که پات شکست به همین خاطر باشه

    پاسخحذف

پیام مدیر سایت:
لطفا برای درج کامنت در صورت امکان از گزینه نام/آدرس اینترنتی استفاده نمایید

مترجم گوگل